اردیبهشت ۳۱, ۱۴۰۳
سایت شخصی سید مرتضی سقائیان نژاد
Image default
دسته‌بندی نشده

پیام شهردار قم برای گرامیداشت روز ارتش/ امنیت کشور مرهون از جان گذشتگی سربازان وطن است

سید مرتضی سقائیان نژاد، شهردار قم با صدور پیامی، بیست و نهم فروردین روز ارتش جمهوری اسلامی ایران را گرامیداشت و بر زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدای گرانقدر ارتش جمهوری اسلامی ایران تاکید کرد.
متن پیام شهردار قم به این شرح است:

بسم تعالی
امنیت مردم از بزرگ‌ترین موهبت‌های الهی است که در سایه نظام جمهوری اسلامی امروز در جای‌جای کشور پهناور ایران وجود داشته و خادمان مردم در امور دفاعی و امنیتی، باصلابت و اقتداری کم‌نظیر هرگونه شرارت و دشمنی را خط قرمز دانسته و به مبارزه و مقابله با آن می‌پردازند.
توان نظامی و استراتژیهای دفاعی جمهوری اسلامی ایران که باعث ایجاد بازدارندگی فوق‌العاده‌ای در مقابل دشمنان شده است، ثمره‌ای است از تلاش و ازجان‌گذشتگی سربازان این مرزوبوم که تحت زعامت فرمانده کل قوا، حضرت آیت‌الله‌العظمی امام خامنه‌ای مدظله‌العالی در ارکان مختلف نظامی کشور به آن نائل‌آمده است.
جایگاه امروز ارتش جمهوری اسلامی ایران و دستاوردهای نیروهای ارزشمند این رکن نظامی کشور که برادرانه به همراه دیگر ارکان نظامی و انتظامی کشور، همچون اعضای یک خانواده با انسجام و همبستگی حفظ حریم، امنیت و اقتدار ایران اسلامی را مدیون و مرهون آنان هستیم، گواهی است بر حرکت در مسیر رشد و تعالی و شایسته اکرام و احترام.
فرارسیدن ۲۹ فروردین‌ماه “روز ارتش جمهوری اسلامی ایران” را به‌تمامی فرماندهان و سربازان این رکن نظامی جمهوری اسلامی ایران، تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم و این مناسبت را بهانه‌ای می‌دانم برای تقدیر از دلاوری‌ها و تلاش‌های شجاعانه ارتشیان جمهوری اسلامی ایران در مسیر اقتدار و امنیت ایران اسلامی.
با درود به ارواح مطهر شهدای این مرزوبوم، به‌ویژه شهدای گران‌قدر ارتش، امیدوارم تحت لوای ولایت حضرت ولی‌عصر(عجل الله تعالی فرجه الشریف)، همان‌گونه که تاکنون پرچم‌داری و پیشتازی جمهوری اسلامی ایران در جبهه مقاومت اسلامی را شاهد بوده‌ایم، به‌زودی با ظهور منجی عالم بشریت، اقامه عدل و امنیت را برای تمامی آزادگان جهان به نظاره بنشینیم.
سید مرتضی سقائیان نژاد
شهردار قم
انتهای پیا

image_print

نوشته های مرتبط

تلاش چند ساله شهرداری قم برای آرام سازی اطراف حرم مطهر

najafzadeh

دیدار شهردار قم با خانواده شهیدان زین‌الدین

najafzadeh

همکاری مستقیم ۱۰ سازمان شهرداری قم با آموزش و پرورش استان/آمادگی برای افزایش تعاملات

najafzadeh