اردیبهشت ۳۱, ۱۴۰۳
سایت شخصی سید مرتضی سقائیان نژاد
Image default
پیام‌ها و بیانیه‌ها

پیام شهردار قم به مناسبت روز خانواده

به گزارش شهرنیوز، دکتر سید مرتضی سقائیان‌نژاد در پیامی روز خانواده را تبریک و گرامی داشت.

متن پیام به شرح ذیل می‌باشد:

بسمه تعالی

نهاد فرزندان در آینه گفتاری و رفتاری خانواده شکل می‌‎گیرد

خانواده در مقیاس تعداد، کوچکترین واحد اجتماعی و در مقیاس تاثیر، بزرگترین تشکل جامعه و عواطف انسانی است و نهاد فرزندان در آینه گفتاری و رفتاری خانواده شکل می‌گیرد.

الگوهای رفتاری اهل بیت علیهم السلام نقشه راهی هدفمند برای تربیت صحیح در خانواده و تضمین سلامت جامعه است. شخصیت های الگو در وَیُطْعِمُونَ الطَّعَامَ عَلَىٰ حُبِّهِ مِسْکِینًا وَیَتِیمًا وَأَسِیرًا، به عنوان یک نقطه‌ی کانونی در محور رشد و هدایت های اخلاقی تربیتی قرار می‌گیرند ونزول سوره انسان وفرازهای نورانی آیات مبارک آن، مسیری درس آموز برای تربیت صحیح در خانواده و جامعه است و إِنَّمَا نُطْعِمُکُمْ لِوَجْهِ اللَّهِ لَا نُرِیدُ مِنْکُمْ جَزَاءً وَلَا شُکُورًا نمادی ازبهترین نوع معامله است که سرمایه گذاری در صندوق قرض الحسنه الهی و سپرده‌ای ماندگار محسوب می‌گردد.

بحمدالله توفیق خدمت به زائرین و مجاورین و بهره‌مندی از سایه همجواری با برکت حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها که در دامن خانواده کرامت تربیت یافته، افتخاری برای جامعه خادمان در پست های مختلف در این شهر مقدس است.

اینجانب ضمن تبریک بیست و پنجم ذی الحجه روز خانواده به خانواده‌های عزیز در شهر مقدس قم و میهن اسلامی‌مان برای همگان موفقیت روزافزون در راستای پرورش و تربیت فرزندانی صالح و ولایی در سایه ی عنایات خاصه بقیه الله الاعظم امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف مسالت دارم.

سید مرتضی سقائیان‌نژاد

شهردار قم

۲۵ مردادماه ۱۳۹۹

image_print

نوشته های مرتبط

پیام تبریک دکتر سقائیان‌نژاد به مناسبت عید مبعث

najafzadeh

پیام شهردار قم به مناسبت روز خبرنگار

najafzadeh

پیام شهردار قم به مناسبت روز خبرنگار

najafzadeh