اردیبهشت ۱۹, ۱۴۰۳
سایت شخصی سید مرتضی سقائیان نژاد
Image default
اخبار خبر

اتفاق اخیر در برخورد نامناسب با دوره‌گرد ضایعاتی تکرار نشود/ ضرورت توجه بیشتر به افکار عمومی

دکتر سید مرتضی سقائیان‌نژاد در جلسه شورای مدیران شهرداری قم که در سالن رضوان برگزار شد، با اشاره به اینکه پیام قاطع سوم خرداد اخلاص، نیت پاک و توکل است اظهار داشت: اگر یک بررسی دوباره در شرایط جنگ تحمیلی داشته باشیم، می‌بینیم که در آن زمان افراد بدون هیچ امکاناتی دست‌به‌دست هم داده با اخلاص وارد عمل شده و نتیجه گرفتند.

شهردار قم با تأکید بر اینکه دفاع مقدس یک الگوی همیشگی برای مدیریت در کشور است ادامه داد: باید باوجود مشکلاتی که در کشور شاهد هستیم همواره باقدرت و ثبات قدم پیش برویم و شرط این موضوع اخلاص عمل است.

سقائیان‌نژاد به حواشی رخ‌داده در موضوع برخورد نامناسب پیمانکار جمع‌آوری پسماند خشک با یک دوره‌گرد ضایعاتی اشاره کرد و گفت: اقداماتی که در معاونت خدمات شهری شهرداری قم انجام می‌شود انصافاً خوب و قابل‌تقدیر است اما گاهی یک سری اتفاقات ما را دچار مشکل می‌کند.

وی با اشاره به اینکه کل خانواده بزرگ شهرداری نباید به خاطر رفتار یک پیمانکار زیر سؤال برود افزود: اولاً پیمانکار و مجموعه مرتبط سریعاً جهت عذرخواهی در خصوص برخورد ناشایست با شخص اقدام نماید، ثانیاً توجه به این نکته مهم است که هم باید با متخلفان در حوزه‌های مختلف برمدار قانون با قاطعیت برخورد کرد و هم می‌بایست دقت کافی در این موضوعات صورت بگیرد تا این‌گونه اتفاقات و برخوردهای نادرست رخ ندهد.

شهردار قم با اشاره به اینکه معمولاً این موارد از سوی عده‌ای با اهداف خاص مورد بزرگنمایی قرار می‌گیرد و وجهه شهر را مخدوش می‌کند اضافه کرد: سازمان مدیریت پسماند به این موضوع پاسخ داد اما در مقایسه با حجم انتشار این فیلم در رسانه‌های داخلی و خارجی این پاسخ دیده نشد.

سقائیان‌نژاد با اشاره به اینکه در این‌گونه موارد پاسخگویی شهرداری هم جبران موضوع نیست گفت: چنین مواردی گاهی به بهانه‌ای برای کار رسانه‌ای علیه نظام اسلامی تبدیل می‌شود.

وی درنهایت تأکید کرد که تمام مسئولان ذی‌ربط در این حوزه باید دقت خود را به کار بگیرند تا ضمن حفظ شأن همشهریان عزیز در مشاغل و جایگاه‌های مختلف، چنین برخوردهایی به‌هیچ‌عنوان تکرار نشود.****

image_print

نوشته های مرتبط

تکمیل زیرساخت‌های شهر قم با ایجاد ۳۵ تقاطع غیرهمسطح

najafzadeh

پیام تبریک شهردار قم به مناسبت انتصاب سردار رادان

najafzadeh

لزوم مشارکت آحاد مردم در حفظ و حراست از طبیعت/حراست از درختان مورد توجه همگان باشد

najafzadeh