اردیبهشت ۳۱, ۱۴۰۳
سایت شخصی سید مرتضی سقائیان نژاد
Image default
پیام‌ها و بیانیه‌ها

پیام شهردار قم به مناسبت پایان دوره پنجم فعالیت شورای اسلامی شهر مقدس قم

 دکتر سید مرتضی سقائیان‌نژاد به مناسبت پایان دوره پنجم فعالیت شورای اسلامی شهر مقدس قم پیامی صادر کرد.

متن پیام به شرح زیر می‌باشد:

شوراهای اسلامی شهر یکی از بارزترین نمادهای نگرش محوریت مردم در تصمیم‌گیری‌های ارکان زندگی در نظام مقدس جمهوری اسلامی است، در طی ۵ دوره گذشته شاهد تسریع سیر تحول و بلوغ این رکن تصمیم‌ساز و سیاست‌گذار امور شهری هستیم که توانسته است نقشی اثرگذار را در رشد و توسعه شهرها داشته باشد.

بدون شک همراهی و تعامل بین شهرداری‌ها و شوراهای اسلامی شهر به‌عنوان ۲ رکن اصلی و اساسی مدیریت شهری نتایجی مطلوب و ملموس در زندگی شهروندان هر شهر به یادگار خواهد گذاشت و در هر دوره‌ای از مدیریت شهری که این تعامل در مسیر منافع شهر شکل‌گرفته است، شاهد تسریع امور خدمت‌رسانی به شهروندان و رشد و توسعه شهر بوده‌ایم.

خوشبختانه در دوره‌های اخیر مدیریت شهری قم شاهد این هم‌افزایی و تعامل سازنده‌ بین شورای اسلامی شهر و شهرداری قم بوده‌ایم و بدون شک تحقق این مهم یکی از اسباب تحول شهر قم در این سال‌ها بوده و منشأ خیری است در گستره‌ی بزرگ خدماتی که در شهر قم برای زائرین و مجاورین بارگاه منور حضرت فاطمه معصومه(سلام‌الله علیها) به انجام رسیده است.

بر خود لازم می‌دانم از تلاش‌ها و خدمات ارزنده اعضای محترم این دوره شورا در بخش‌های مختلف ازجمله هیئت‌رئیسه، کمیسیون‌های تخصصی، کارگروه‌های مشورتی و … که در طول ۴ سال گذشته با نگاهی دقیق و دغدغه‌مند در کنار انجام وظایف قانونی خود با شهرداری قم همراهی و تعاملی سازنده و اثربخش داشته‌اند، صمیمانه تقدیر و تشکر می‌نمایم.

امیدوارم اجر و پاداش این تلاش‌ها و خدمات علاوه بر دستگیری در سرای آخرت، راهگشای ادامه مسیر زندگی شخصی و حرفه‌ای این عزیزان باشد.

همچنین با تبریک مجدد به اعضای ششمین دوره شورای اسلامی شهر مقدس قم، آرزوی توفیق برای این همکاران در خدمت به شهروندان ام‌القرای جهان تشیع را داشته و امیدوارم همچون گذشته تلاش این عزیزان با نگاهی جامع و کلان در تحقق شهر تراز نظام مقدس جمهوری اسلامی و دستیابی به شهری الگو در تمدن نوین اسلامی و تسریع حرکت رشد و توسعه همه‌جانبه‌ی شهر، همراه مجموعه خدوم شهرداری قم باشد.

باتقدیم احترام

سید مرتضی سقائیان‌نژاد

۱۳ مردادماه ۱۴۰۰

image_print

نوشته های مرتبط

پیام تبریک دکتر سقائیان نژاد به مناسبت روز جمهوری اسلامی

najafzadeh

پیام شهردار قم به مناسبت روز خبرنگار

najafzadeh

پیام شهردار قم به مناسبت آغاز سال تحصیلی جدید مدارس، دانشگاه‌ها و حوزه‌های علمیه

najafzadeh