اردیبهشت ۳۱, ۱۴۰۳
سایت شخصی سید مرتضی سقائیان نژاد
Image default
اخبار خبر

تبریک شهردار قم به رئیس جدید شورای اسلامی استان

سید مرتضی سقائیان نژاد، شهردار قم طی پیامی انتخاب ماشالله سعادتمند به عنوان رئیس جدید شورای اسلامی استان قم را تبریک گفت. متن پیام شهردار قم به رئیس شورای اسلامی استان به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

یکی از جلوه‌های مردم‌سالاری دینی در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، احیاء شوراهای اسلامی شهر و روستا بوده است که اکنون با گذشت بیش از ۲ دهه از این اتفاق مبارک، شاهد حضوری جدی‌تر و تلاشی اثرگذار از این نهادهای مردمی در سطوح و شئون مختلف حاکمیتی در راستای به ثمر نشاندن خواسته‌های شهروندان و اقبال و استقبال کارگزاران نظام از این ظرفیت هستیم.
هرچند علی‌رغم اینکه ظرفیت‌های بی‌شماری در قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران برای این نهاد مردمی پیش‌بینی و مصوب شده است، اما اجرای کامل آن نیازمند پیگیری عاجل و ایجاد بستر مناسب اجرا با اصلاح قوانین و ساختارها و فرآیندهای اجرایی است.
برادر ارجمند، جناب آقای ماشاالله سعادتمند
انتخاب جنابعالی به‌عنوان رئیس شورای اسلامی استان قم را به فال نیک گرفته و ضمن تبریک این مسئولیت به جنابعالی، توفیق بیش‌ازپیش در خدمت به خلق خدا و به‌ویژه مردم شریف استان قم را از درگاه حضرت حق برایتان مسئلت دارم.
نهاد شورای اسلامی استان قم با توجه به ابعاد گوناگونی که در سطوح ملی و استانی می‌تواند ایفای نقش نماید، ارزشمند و مغتنم خواهد بود و علاوه بر ایجاد بستر مناسب در جهت تعامل و همکاری نهادها و دستگاه‌های استانی، در سطح ملی نیز می‌تواند در شورای عالی استان‌ها و به‌ویژه در خصوص اصلاح فرآیندها و ایجاد زمینه اجرای قوانین و مقررات مربوط به مدیریت واحد شهری نقشی ارزنده را ایفا نماید.
بدون شک حضور جنابعالی به‌عنوان یکی از اعضای برجسته شورای اسلامی شهر قم در این مسئولیت نیز همچون سوابق و تجربیات گذشته، منجر به هموارتر شدن مسیر توسعه، رشد و تعالی استان قم خواهد بود.

image_print

نوشته های مرتبط

ادامه حیات شهر منوط به اعتماد مردم است

najafzadeh

نشانی شهدا در کوچه‌پس‌کوچه‌های شهر قم/ نصب ۲۰۰۰ تابلوی شهید

najafzadeh

سهم کمتر از ۱۰ درصدی اتوبوس از سفرهای شهری قم/عمر ناوگان اتوبوسرانی به ۲ سال رسید

najafzadeh