اردیبهشت ۳۱, ۱۴۰۳
سایت شخصی سید مرتضی سقائیان نژاد
Image default
اخبار خبر

حرکت نمایشی در شهرداری قم ممنوع است؛ افتتاح پروژه‌های شاخص شهر در دهه مبارک فجر

دکتر سید مرتضی سقائیان نژاد در جلسه کمیته ویژه رفع موانع افتتاح پروژه‌های شهری که با حضور معاونین و مدیران شهری و باهدف تسهیل‌گری در اجرای پروژه‌های شهری تشکیل شد، بر سرعت بخشی به کارها و افزایش احساس مسئولیت در شهرداری تأکید کرد و اظهار داشت: به‌عنوان شهردار امضای امروزم به فردا موکول نمی‌شود.

وی بروکراسی در امور اداری و اجرای پروژه‌ها را برای مردم آزاردهنده دانست و افزود: متأسفانه امروز بروکراسی اداری مردم را آزار داده و باید برای جلب رضایت مردم فرآیندهای اداری برای مردم تسریع شود.

شهردار قم هرگونه حرکت نمایشی را در شهرداری ممنوع کرد و گفت: حرکت‌های نمایشی و صرفاً تبلیغاتی  در شهرداری ممنوع بوده و تنها اقدامات انجام‌شده به‌درستی به مردم اطلاع‌رسانی شود.

وی اصل و اساس فعالیت‌های شهرداری قم را حرکت جهادی اعلام و بیان کرد: باید در شهرداری اصل بر خدمت به مردم باشد و با برنامه‌ریزی لازم موانع پیش روی مدیران، پیمانکاران و مجریان امور شهری و شهروندان در کمترین زمان رفع شود.

دکتر سقائیان نژاد بر افتتاح پروژه‌های عمرانی، خدماتی، ترافیکی، شهرسازی و فرهنگی در دهه فجر تأکید و مطرح کرد: برای شیرین شدن کام مردم باید برنامه‌ریزی‌های لازم انجام شود تا تعداد قابل‌توجهی از پروژه‌ها در دهه فجر افتتاح‌شده و به مردم تقدیم شود.

وی ادامه داد: پروژه شهیدان برقعی، بلوار شهید اوسطی (فاز ۵ عمار یاسر)، پروژه تونل جمهوری اسلامی، فاز سوم پیاده‌راه آیت الله مرعشی نجفی، تقاطع غیرهمسطح میدان نماز، پروژه‌های پردیسان و بوستان‌های زائر و فاز دوم خضر نبی(ع) ازجمله پروژه‌هایی است که باید در کمترین زمان به بهره‌برداری برسد.

image_print

نوشته های مرتبط

تأکید شهردار قم برای برگزاری دیدارهای مردمی مدیران در دهه فجر

najafzadeh

برگزاری دیدار صمیمی شهردار قم با اصحاب رسانه و خبر استان

najafzadeh

حمایت ویژه شهرداری از اقدامات زیربنایی در حوزه فرهنگ شهروندی

najafzadeh