اردیبهشت ۳۱, ۱۴۰۳
سایت شخصی سید مرتضی سقائیان نژاد
Image default
اخبار خبر دسته‌بندی نشده شهرداری قم

شهرداری قم آماده همکاری با جهاد دانشگاهی در مباحث مربوط به مدیریت شهری است

دکتر سیدمرتضی سقائیان‌نژاد در سی و ششمین جلسه رسمی و علنی شورای اسلامی شهر قم در سالن جلسات ساختمان شهید باکری این شورا، با تأکید بر اهمیت عمق‌بخشی به ظرفیت‌های علمی و فرهنگی موجود در شهر قم، اظهار داشت: هدف از تشکیل جهاد دانشگاهی، دست گذاشتن به نقاط و مباحثی بوده که مراکز دیگر از انجام آن عاجز بودند.

وی با بیان اینکه جهاد دانشگاهی، دارای پیشوند” جهاد” بوده و باید نحوه فعالیت و اقدامات آن متفاوت از دانشگاه‌های معمول و رایج کشور باشد ابراز کرد: برخی از اقداماتی که در جهاد دانشگاهی انجام می‌شود به صورت موازی توسط سایر مراکز علمی نیز در حال انجام است.

شهردار قم با تمجید از موفقیت‌های جهاد دانشگاهی قم در سلول‌های بنیادی و درمان ناباوری، افزود: جهاد دانشگاهی قم در این حوزه‌ها عملکرد درخشانی داشته و جا دارد این نقاط قوت تقویت شود.

وی با تأکید بر حمایت شهرداری قم از طرح‌های جهاد دانشگاهی در حوزه مدیریت شهری، ادامه داد: شهرداری قم آمادگی دارد در مباحثی که موردنیاز است از ظرفیت تحقیقاتی و فناوری جهاد دانشگاهی قم در عرصه خدمات‌رسانی بهتر به شهروندان بهره ببرد.

دکتر سقائیان‌نژاد با تأکید دوباره بر آمادگی شهرداری قم در همکاری و تعامل با جهاد دانشگاهی واحد قم، گفت: مباحثی مانند مدیریت پسماند و هوشمندسازی از مسائلی بوده که می‌تواند به تقویت همکاری‌های بین شهرداری و جهاد دانشگاهی قم منجر شود.

image_print

نوشته های مرتبط

اهدای نخستین مدال “خدمت به شهید” به شهردار قم

najafzadeh

پیام تبریک شهردار قم به مناسبت فرارسیدن هفته فراجا

najafzadeh

اهمیت مانع زدایی از مدیریت شهری در مسیر کسب سرمایه‌های اجتماعی/ نظام مسائل شهرداری‌ها گردآوری شود

najafzadeh