اردیبهشت ۲۹, ۱۴۰۳
سایت شخصی سید مرتضی سقائیان نژاد
Image default
اخبار خبر

نیت الهی سبب رشد کارها می‌شود

دکتر سید مرتضی سقائیان‌نژاد در دیدار با عوامل تولید سرود سلام فرمانده اظهار داشت: نیت الهی در کارها سبب تأثیرگذاری و جهت‌دار شدن کارها می‌شود.

وی با بیان اینکه در سرود سلام فرمانده قطعاً روح و نیت الهی سبب دیده شدن این اثر فاخر فرهنگی شده است، ابراز کرد: در کارها اگر نیت خدایی باشد کارها جهت‌دار و رشد پیدا می‌کند.

شهردار قم با اشاره به این سرود سلام فرمانده این روزها در جای‌جای کشور و حتی دنیا موردتوجه کشورهای مسلمان قرارگرفته است، تصریح کرد: از خط مقاومت تا گوشه گوشه خاورمیانه و حتی آفریقا این سرود تسری پیدا کرده و توانسته تأثیرگذار باشد.

وی با تأکید بر اینکه انوار الهی و اهل‌بیتی در عرصه‌های مختلف و در جهات مختلفی به منصه ظهور عمومی می‌رسد، یادآور شد: باید جلوه‌های روحانی و نیت‌های خالص را در کارها سرلوحه قرارداد که در این زمینه باید شکرگزار خداوند برای این توفیق الهی باشید.

دکتر سقائیان‌نژاد خاطرنشان کرد: مسائل مختلف فرهنگی ازجمله سرودها زمانی که رنگ و بوی اهل‌بیت(ع) به خود می‌گیرند، جلوه‌گر و تأثیرگذار می‌شوند که سرود سلام فرمانده با توجه به عنایات ویژه صاحب‌الزمان(عج) این روزها به حرکت عظیم فرهنگی و اهل‌بیتی(ع) تبدیل‌شده است.

image_print

نوشته های مرتبط

بازدید شهردار قم از کتابخانه تخصصی مرکز فقهی ائمه اطهار(ع)

najafzadeh

آمادگی مدیریت شهری قم برای انتقال تجربیات به شهر مقدس کربلا

najafzadeh

تقدیر فرمانده کل انتظامی کشور از شهردار قم

najafzadeh