اردیبهشت ۳۱, ۱۴۰۳
سایت شخصی سید مرتضی سقائیان نژاد
Image default
اخبار خبر

آغاز عملیات اجرایی بسط شرقی حرم مطهر/ بسط شرقی دومین ابرپروژه عمرانی در قم

 دکتر سیدمرتضی سقاییان نژاد در جلسه عقد قرارداد اجرایی پروژه بسط شرقی حرم مطهر حضرت معصومه(س) با سرمایه‌گذار پروژه اظهار داشت: امیدواریم این پروژه‌ یکی از موفقیت‌های کارنامه مدیران در قم باشد، زیرا علاوه بر جنبه توسعه‌ای برای شهر، کار بزرگی برای اهل‌بیت(ع) و خدمت به زائران این مکتب بزرگ است.

وی محدوده ضلع شرقی حرم مطهر را یکی از نقاط مهم شهر قم دانست و افزود: محل اجرای پروژه قلب شهر قم و جایگاهی است که مورد توجه زائران و مجاوران میلیونی قرار دارد.

شهردار قم اجرای این پروژه را اعتباری برای شهر قم و سرمایه‌گذار پروژه دانست و تأکید کرد: اگر اهل‌بیت کرامتی به شهر قم دارند، به خاطر وجود حرم مطهر حضرت معصومه(س) بوده و قطعاً در مقایسه با سایر پروژه‌ها خداوند نیز توجه ویژه‌ای به این کار خواهد داشت.

وی اجرای این پروژه را بر اساس زمان‌بندی مشخص برای مدیریت شهر قم مهم خواند و یادآور شد: این پروژه باید با نظم و دقت و در کمترین زمان اجرا شود.

دکتر سقاییان نژاد خطاب به سرمایه‌گذار پروژه تصریح کرد: انتظار داریم شما نیز در بین پروژه‌های خود این پروژه را در اولویت قرار داده و در چارچوب و زمان‌بندی مشخص کار را دنبال کنید و در کنار مدیریت شهری و شهروندان باشید.

وی از آزادسازی دو پلاک باقی‌مانده در عرصه پروژه خبر داد و خاطرنشان کرد: به‌زودی این دو پلاک نیز آزادسازی شده و در اختیار پروژه قرار خواهد گرفت و در حال حاضر برای آغاز فاز نخست پروژه هیچ معارضی وجود ندارد.

انتهای پیام/

image_print

نوشته های مرتبط

۸۲ درصد برنامه نخست شهرداری قم محقق شده است/بهبود وضعیت زیست محیطی شهر قم

najafzadeh

اجرای پرقدرت پروژه‌های شهرداری قم

najafzadeh

یکی از عبرت‌های عاشورا انقلاب اسلامی است

najafzadeh