اردیبهشت ۲۰, ۱۴۰۳
سایت شخصی سید مرتضی سقائیان نژاد
Image default
اخبار پیام‌ها و بیانیه‌ها

پیام شهردار قم به مناسبت فرارسیدن سالروز پیروزی انقلاب اسلامی

متن پیام شهردار قم به این شرح است:
پیشرفت و توسعه هر یک از جوامع انسانی می‌بایست در مسیر فطرتی بنا شود و شکل بگیرد که ذات الهی و روح قدسی حضرت باری‌تعالی که برتری انسان است بر سایر مخلوقات، بر آن سایه گسترده باشد و تاریخ نشان داده هرگاه به بهانه‌ای این فطرت نادیده انگاشته شد، شاید در ظاهر پیشرفتی اتفاق افتاد، اما بطن و اساس آن ماهیتی پوچ و خالی داشته است.
پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی نیز بر همین اساس شکل گرفت، در مسیر فطرت الهی، با جلوداری یک انسان خداجو و به پشتوانه مردم؛ اتفاقی که بیش از آن‌که تغییر رژیم را در پی داشته باشد، بینش و نگرش مردم را در مسیری صحیح به جریان انداخت و نقطه عطفی شد برای این سرزمین که جهان و جهانیان را به تعجب وا‌داشته است.
جشن چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و انحطاط و انقراض سلسله‌های شاهنشاهی در ایران عزیز، توفیقی الهی است برای مردم این سرزمین که شکرانه آن پشتیبانی و حمایتی قاطع از اصل و اساس این حکومت است؛ امری که از ابتدای این انقلاب همواره مورد تأکید و اهتمام ملت عزیز ایران اسلامی بوده است.
با شادباش فرارسیدن ۲۲ بهمن‌ماه، سالروز پیروزی افتخارآفرین انقلاب اسلامی ایران، گرامی می‌دارم یاد بنیان‌گذار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) و شهدایی که این نظام مقدس به برکت خون آنان استوار و پاینده ، مانا و ماندگار شده است.
از آحاد ملت شریف ایران اسلامی و به‌ویژه مردم ولایتمدار و عزیز شهر مقدس قم که از پیشتازان اعصار انقلاب در حمایت و پشتیبانی این نظام بوده‌اند، دعوت می‌نمایم تا با حضوری مقتدرانه و دشمن‌شکن در مجموعه برنامه‌های سالروز پیروزی انقلاب اسلامی علی‌الخصوص راهپیمایی بزرگ این روز، بار دیگر طبق فرمایش مقام معظم رهبری مدظله العالی نشان دهند توطئه و دشمنی با این نظام و مردم تلاشی بیهوده است که راه به‌جایی نخواهد برد.
توفیق و سربلندی ایران اسلامی را در ظل توجهات حضرت ولی عصر روحی و ارواحنا له الفداء و با رهبری نائب بر حق ایشان حضرت آیت‌الله العظمی امام خامنه‌ای مدظله‌العالی از درگاه حضرت احدیت خواستارم.
سید مرتضی سقائیان‌نژاد
شهردار قم
image_print

نوشته های مرتبط

اختصاص پارکینگ رایگان برای بازدیدکنندگان خانه موزه شهیدان زین‌الدین/فرایند ثبت خانه موزه شهیدان زین‌الدین در حال پیگیری است

najafzadeh

لزوم تسهیل دسترسی زائران به حرم مطهر / ضوابط نظارت بر سیما و منظر شهری بروز شود

najafzadeh

فضاسازی شهر قم به مناسبت شهادت حضرت معصومه(س)

najafzadeh