اردیبهشت ۳۰, ۱۴۰۳
سایت شخصی سید مرتضی سقائیان نژاد
Image default
اخبار شهرداری قم

پیام شهردار قم به مناسبت فرارسیدن ایام‌الله دهه فجر

متن پیام دکتر سقائیان نژاد به شرح زیر است:

ملت شریف ایران اسلامی با اتحاد، همبستگی و مقاومتی بی‌مثال و به پیروی از عالمی الهی و آگاه، حماسه‌ای بزرگ و فراگیر را رقم زدند که نه‌تنها در ایران، بلکه در سرتاسر جهان امروز آن اتفاق بزرگ الگویی برای آزادگان و آزادی‌خواهان شده است تا در مقابل ظلم مستکبران و جور ستمگران، سر فرود نیاورند و تا پای جان ایستادگی کنند.

دهه فجر یادآور نقطه عطف این حماسه‌آفرینی باشکوه است که در پی سالیان متمادی مبارزه نسل به نسل مردمان این سرزمین با ستم‌پیشگان و حاکمان جور، پیروزی از آن مردم شد و حکومتی برآمده از خواست مردم شکل گرفت.

گرامی می‌داریم فرارسیدن دهه فجر و طلیعه چهل و ششمین سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران عزیز را که امروز به برکت این نظام و تلاش مردمی وفادار، هرروز و هر ساعت در مسیر تعالی و توسعه به‌پیش می‌رود و نه‌تنها پیشرفت علم و فنّاوری بلکه در تعالی روح و معنویت انسانی نیز سرآمد و الگویی برای دیگر ملت‌های جهان شده است.

امید آن دارم همچون تاریخ پرافتخار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، با سعی و تلاش بی‌وقفه در سایه اتحاد و همدلی به رشد و تعالی کشورمان کمک نماییم و با همدلی و هم‌افزایی، بتوانیم در تحقق اهداف بزرگ نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در مسیر تعالی و پیشرفت کوشا باشیم.

از خداوند منان آرزوی تداوم توفیق برای خدمتگزاران مردم در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را دارم تا در ظل عنایات خاصه حضرت ولی‌عصر روحی و اروحنا له و فداه و در سایه زعامت و رهبری حضرت آیت‌الله‌العظمی امام خامنه‌ای مدظله‌العالی، با خدمت شایسته به مردم، موجبات دلگرمی ولی‌نعمتان این نظام مقدس را فراهم آورده و در آستانه یکی دیگر از بزنگاه‌های حضور و مشارکت ملی، حماسه‌ای دیگر را جشن ملی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی و همچنین انتخابات پیش‌ِرو در رقم بزنیم.

انتهای پیام

image_print

نوشته های مرتبط

ارتباطات رکن پنجم ظهور تمدن‌های جدید

najafzadeh

مشارکت شهردار قم در طرح اکرام ایتام و محسنین

najafzadeh

وزارت کشور پیگیر واردات واگن‌های مترو قم از چین است

najafzadeh