اردیبهشت ۲۰, ۱۴۰۳
سایت شخصی سید مرتضی سقائیان نژاد
Image default
اخبار خبر شهرداری قم

شهردار قم با فرماندار دیدار کرد

دکتر سید مرتضی سقائیان نژاد امروز به همراه مدیران شهری با حضور در فرمانداری قم، با دکتر عباس ذاکریان فرماندار دیدار و گفت‌وگو کرد.

مهدی اصفهانیان مقدم معاون محیط‌زیست و خدمات شهری، رضا خانه‌زاد یزدی معاون حمل‌ونقل و ترافیک، مهرداد توکلی معاون مالی و اقتصادی و مهدی کلانترزاده مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری قم در این دیدار حضور داشتند.

شهردار قم در این دیدار، با بیان اینکه شهرداری در بسیاری از پروژه‌ها به‌تنهایی به زیر بار آن‌ها رفته است، اظهار داشت: برای پیشبرد طرح‌ها نیازمند همراهی و همکاری دستگاه‌ها هستیم تا بتوانیم در کنار تسریع، شاهد کاهش هزینه‌های اجرای پروژه‌ها باشیم.

فرماندار قم نیز با تأکید بر اینکه شهرداری به‌عنوان مسئول اجرایی پروژه‌های شهری در بسیاری از موارد به علت عدم همراهی‌ها با مشکلاتی روبروست، اذعان کرد: وضعیت شهر نسبت به سال‌های قبل بسیار مناسب است و بهترین قضاوت را کسانی که به قم می‌آیند، خواهند داشت که این تغییرات به چه میزان بوده است.

انتهای پیام/

image_print

نوشته های مرتبط

کاهش ۵۰ درصدی مصرف آب شرب در فضای سبز شهر قم

najafzadeh

تعهدات دولت به شهرداری قم اجرایی نشد/ ضرورت ریسک‌پذیری در اجرای پروژه‌ها

najafzadeh

هزینه سالانه ۳۰۰۰ میلیارد ریالی توسعه و نگهداری فضای سبز قم/اثرگذاری اقدامات فرهنگی نیازمند سند جامع و مستلزم مشارکت همه دستگاه‌هاست

najafzadeh