اردیبهشت ۳۱, ۱۴۰۳
سایت شخصی سید مرتضی سقائیان نژاد
Image default
پیام‌ها و بیانیه‌ها

پیام تبریک شهردار قم به مدیریت جدید شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی

 دکتر سید مرتضی سقائیان‌نژاد در پیامی انتصاب حجت‌الاسلام والمسلمین موسی‌پور به عنوان مدیریت شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی را به ایشان تبریک گفت.

متن پیام به این شرح می‌باشد:

حضور ارزشمند جناب حجت‌الاسلام والمسلمین موسی‌پور دامت توفیقاته
با اهداء سلام و احترام
انتصاب شایسته و مسرت‌بخش جنابعالی با حکم رهبر فرزانه انقلاب اسلامی حضرت آیت‌الله العظمی امام خامنه‌ای مدظله‌العالی به‌عنوان مدیریت شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی را صمیمانه تبریک عرض می‌نمایم.
حضور جنابعالی در مدیریت این شورا که به بیان رهبر معظم انقلاب حفظ الله می‌بایست زمینه‌ساز تبعیت از شیوه راهنمایان بزرگ دینی، بر اساس تبیین عمق بخشیدن به شعارها و رساندن پیام صادقانه و صمیمی به دل‌های مخاطبان باشد، نوید ادامه مدبرانه مسیر و حرکتی رو به کمال و ارتقا در جزء به جزء ارکان آن را می‌دهد.
بدون شک خدمت به خلق در هر جایگاهی موهبتی است خاص که توفیقی بی‌مثال دارد و حضور جنابعالی در این مسند مهم و اثرگذار که با توجه به سوابق ارزشمند قبلی و جایگاه علمی و اجرائی به آن نائل آمدید، فرصتی است مغتنم برای ادای دین به اسلام و انقلاب و تلاش برای سربلندی کشور و خدمت به ملت شریف.
برای جنابعالی که سالیان متمادی در مسیر اعتلای ایران اسلامی تلاش نموده‌اید و مشتاقانه همواره لباس خدمت به خلق در لوای این نظام مقدس را به تن داشته‌اید، توفیق و سربلندی در مسئولیت خطیر را از درگاه حضرت حق خواستارم.

سید مرتضی سقائیان‌نژاد
شهردار قم
۹ آذر ماه ۱۴۰۰

image_print

نوشته های مرتبط

پیام شهردار قم در محکومیت توهین نشریه فرانسوی به ولایت فقیه

najafzadeh

از دانشگاه، حرکت برای ایران

najafzadeh

پیام دکتر سقائیان نژاد به مناسبت حلول ماه مبارک رمضان

najafzadeh