اردیبهشت ۳۱, ۱۴۰۳
سایت شخصی سید مرتضی سقائیان نژاد
Image default
اخبار خبر شهرداری قم

آمادگی بوستان‌های شهری قم برای توسعه رشته تکواندو/ ایجاد زیرساخت‌های ورزشی با اهداف فرهنگی

 دکتر سیدمرتضی سقائیان نژاد در دیدار با هادی ساعی رئیس فدراسیون تکواندو، اظهار داشت: بوستان ۱۰۰۰ هکتاری قم ظرفیت کم‌نظیری در جهت توسعه انواع رشته‌های ورزشی را در یک محیط مفرح و کم‌هزینه دارد.

وی با بیان اینکه توسعه تکواندو در قم در قالب بوستان‌های شهری نیازمند پیگیری اعضای هیات این رشته ورزشی است، یادآور شد: مجموعه‌های فرهنگی ورزشی در همه مناطق شهری طی سال‌های گذشته در شهر قم به بهره‌برداری رسیده و در حال احداث است که هم‌اکنون تعدادی از هیات های ورزشی از ظرفیت این سالن‌های مجهز  در مسیر توسعه رشته‌های ورزشی استفاده می‌کنند.

شهردار قم ابراز کرد: ۴۰۰ بوستان شهری قم که برخی از آن‌ها از نظر وسعت و مساحت وضعیت مطلوب‌تری دارند ظرفیت آماده‌ای برای توسعه رشته‌های ورزشی به وجود آورده‌اند.

وی نقش کارکردی ورزش را مورد توجه قرار داد و تصریح کرد: اثر مهم ورزش تقویت اراده و اعتمادبه‌نفس فرد در کنار تقویت جسم است و این مساله سبب می‌شود تا فرد در جامعه نیز نقش‌آفرین بوده و مسئولیت‌های اجتماعی خود را به‌درستی ایفا کند.

دکتر سقائیان نژاد در پایان با تأکید بر اینکه زیربنای سرمایه‌گذاری در مباحث فرهنگی، ورزش است، گفت: هادی ساعی به‌عنوان یکی از مفاخر ورزشی کشور می‌تواند در توسعه ورزش تکواندو در قم نقش بسزایی داشته باشد.

image_print

نوشته های مرتبط

رونمایی از پوستر مسابقه فیلم و عکس پویش “هوای همُ داشته باشیم”

najafzadeh

اعجاز یاد و پیام شهدا در اردوهای راهیان نور مشهود است/ مشارکت شهرداری قم در اجرای اردوهای راهیان نور

najafzadeh

لزوم توسعه روابط ایران و استرالیا/اهمیت استفاده از ظرفیت‌های شهر قم برای گسترش روابط

najafzadeh