اردیبهشت ۲۰, ۱۴۰۳
سایت شخصی سید مرتضی سقائیان نژاد
Image default
اخبار پیام‌ها و بیانیه‌ها

پیام شهردار قم به مناسبت هفته دولت و روز کارمند

متن پیام شهردار قم به مناسبت هفته دولت و روز کارمند به شرح زیر است:

گرامی باد سالروز شهادت دولتمردانی که معنای واقعی اخلاص و عبودیت حق را در عمل و اندیشه‌های خود برای خدمت به مردم تحقق بخشیدند و اسطوره‌ای شدند همیشه جاویدان و درخشان در سپهر نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران.

خدمت به مردم و توفیق برای رفع مشکلات آنان از جمله افتخاراتی است که می‌تواند با الگو قرار گرفتن ویژگی‌های انسانی، اخلاقی و رفتاری شهیدان والامقام دولت در راه تحقق اهداف والای انقلاب اسلامی افق‌های تازه‌ای از پیشرفت و توسعه را برای سرزمین عزیز ایران اسلامی ترسیم کند.

رشد و پویایی جامعه در سایه عمران و آبادانی نیازمند عزمی جزم و تلاشی همه‌جانبه است که کارگزاران نظام در هر جایگاه و مرتبه‌ای باید با ایمانی راسخ برای تحقق آن بکوشند و با طی طریق تعالی مرم را بهره‌مند از خدمات خود و دشمنان را مأیوس از نقشه‌ها و دسیسه‌های پَست برای زوال و شکست نظام گردانند.

در این مسیر همدلی، وحدت و انسجام در اجزاء مختلف نظام می‌بایست همواره نصب‌العینی در مقابل مسئولان و خدمتگزاران باشد تا حلاوت آن خدمات برای مردم امید و انگیزه به بار آورده و آحاد جامعه فارغ از اختلاف‌نظرها و مشکلات اجرایی، نتیجه تلاش‌ها و خدمات را در رشد و توسعه کشور احساس نمایند.

فرارسیدن هفته دولت و روز کارمند را به تمامی کارمندان و خدمتگزاران به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به‌ویژه در دیار آسمانی متبرک به نور لایزال کریمه اهل‌بیت حضرت فاطمه معصومه سلام‌الله علیها تبریک عرض نموده و توفیق برای ادامه این مسیر را برای ایشان از درگاه حضرت حق آرزومندم.

انتهای پیام/

image_print

نوشته های مرتبط

بررسی آخرین وضعیت پروژه‌های فعال شهری قم در بازدید مدیران شهری

najafzadeh

حرکت نمایشی در شهرداری قم ممنوع است؛ افتتاح پروژه‌های شاخص شهر در دهه مبارک فجر

najafzadeh

تقدیر آیت‌الله اعرافی از اقدامات شهرداری قم/ ناظران بیرون به‌خوبی تغییرات قم را احساس می‌کنند

najafzadeh