اردیبهشت ۲۰, ۱۴۰۳
سایت شخصی سید مرتضی سقائیان نژاد
Image default
اخبار

پیام تسلیت شهردار قم برای درگذشت مادر شهیدان موحدی

به دنبال درگذشت مرحومه حاجیه‌خانم حاجی ملااحمدی مادر گران‌قدر  شهیدان حسن و حسین موحدی از شهدای والامقام دفاع مقدس، دکتر سید مرتضی سقائیان‌نژاد شهردار قم در پیامی ضایعه درگذشت آن مادر ایثارگر را تسلیت گفت.

متن پیام تسلیت شهردار قم به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

فَرِحینَ بِما آتاهُمُ اللَّهُ مِن فَضلِهِ وَیَستَبشِرونَ بِالَّذینَ لَم یَلحَقوا بِهِم مِن خَلفِهِم أَلّا خَوفٌ عَلَیهِم وَلا هُم یَحزَنونَ (آل عمران ۱۷۰)

با ابراز تأسف و اندوه فراوان مطلع شدم مادری دیگر از خیل فرشتگان زمینی یعنی مادران شهدا و پرورش دهنده شهیدان و جانبازانی که نذر این نظام مقدس باشند، دعوت حضرت حق را لبیک گفته و به دیدار شهیدان گران‌قدر در سرای برین شتافته است.

خداوند متعال روح بلند آن مرحومه مومنه را که نه تنها در قامت مادری، تربیت اولادی خلف و صالح را عهده‌دار، بلکه خود نیز از جهادگران و مبارزین انقلابی در زمان طاغوت و از فعالین هشت سال دفاع مقدس بوده‌اند با صالحان و اولیای دین، محشور و هم‌نشین بگرداند.

فطرت پاک و اندیشه‌ی والای آن بانوی صالحه و خدمات ایشان در راه اسلام و انقلاب دستگیر و توشه آخرت ایشان در محضر الهی خواهد بود.

ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام و منتسب به این خاندان؛ حسن و حسین عزیز، ضایعه درگذشت آن بانوی متدین و انقلابی را به مردم شریف استان قم و خانواده‌ محترم به‌ ویژه جانبازان سرافراز حاج حمید موحدی و حاج محسن موحدی رئیس محترم ستاد کنگره شهدای استان قم تسلیت عرض نموده و آرزوی صبری جزیل بر این فراق را برای ایشان مسئلت دارم.

روح بلندش قرین رحمت واسعه الهی و یادش گرامی باد.

دکتر سیدمرتضی سقائیان‌نژاد

انتهای پیام/

image_print

نوشته های مرتبط

لزوم مشارکت مردم با شهرداری قم برای پیشبرد اقدامات شهری/دستگاه‌ها با شهرداری همکاری داشته باشند

najafzadeh

پروژه‌های کلان شهری طی دهه کرامت در قم افتتاح می‌شود/لزوم برنامه‌ریزی مناسب برای گرامیداشت دهه کرامت در طول سال

najafzadeh

لزوم تجدیدنظر در اختصاص ۳۰ هکتار فضای سبز به منطقه جمکران/ هم‌افزایی راه‌حل مشکلات و توسعه منطقه

najafzadeh