اردیبهشت ۳۱, ۱۴۰۳
سایت شخصی سید مرتضی سقائیان نژاد
Image default
اخبار

پیام شهردار قم به مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس

 پیام دکتر سقائیان نژاد شهردار قم به مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس به شرح زیر است:

مقاومت، کلیدواژه‌ای است در امتداد فریاد آزادگی و آزادی‌خواهی که نجوای آن در کهن سرزمین ایران توسط معمار کبیر انقلاب اسلامی سر داده شد و ملت غیور به پشتوانه‌ای الهی ، رژیم منحوس پهلوی را ساقط کرد و در ادامه با رشادت و شجاعت، حماسه‌ی مقاومت و هشت سال دفاع مقدس را برای دفاع از تمامیت ارزی و نظام مقدس جمهوری اسلامی رقم زدند.

جنگ تحمیلی رژیم بعث علیه ایران اسلامی به‌واسطه معنویت و ولایت به دفاعی مقدس بدل شد که مهم‌ترین شاخصه‌ی آن وحدت و همدلی تحت رهبری خدایی حضرت روح‌الله بود و تبلور یک‌صدایی در مسیر آرمانی ارزشمند؛ عاملی مهم و راهبردی که امروز نیز در جنگ ترکیبی و تمام‌عیار دشمن توجه به آن لازم و ضروری است.

ایمان به مردم در کنار همدلی و اتحاد، همواره رمز پیروزی است که تاریخ پرافتخار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران نشان داده است که نه‌تنها در آماج حملات شرق و غرب طی هشت سال دفاع مقدس که در هر بزنگاهی تکیه‌بر این اصول راهگشا بوده و خواهد بود.

امروز به پشتوانه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در جای‌جای جهان شاهد گسترش بیداری ملت‌ها و مبارزه علیه ظلم و استبداد و استکبار هستیم و این مهم جز به برکت نثار خون پاک شهیدان، ازجان‌گذشتگی رزمندگان و پرچم‌داری امامین این نظام مقدس ممکن و میسر نبود.

فرارسیدن هفته دفاع مقدس در چهل و سومین سالگرد این گنجینه الهی را با یاد و نام رزمندگان غیور و رشادت‌های آنان در دفاع از ارزش‌های این مرز و بوم ، گرامی می‌داریم.

خاضعانه به محضر پاک و مطهر امام الشهدا، ۶۰۹۰ شهید این دیار مبارک، خانواده‌های معظم شهدا، جانبازان، ایثارگران، آزادگان و یادگاران ایثار و مقاومت ادای احترام می‌کنیم.

امید آن دارم در تداوم حرکت ملت قهرمان ایران اسلامی در گام دوم انقلاب و در سایه زعامت حکیمانه حضرت آیت‌الله‌العظمی امام خامنه‌ای مدظله‌العالی، دفاع از این مرزوبوم را که امروز نیز در جبهه‌های دیگر و با دشمنان و بدخواهان این نظام و ملت در جریان است پرقدرت و با بصیرت ، ادامه داده و ثابت کنیم هر اقدامی علیه آرمان‌های نظام و انقلاب با مدد الهی و به‌واسطه حضور و خواست مردم ، محکوم‌به شکست و زوال است.

انتهای پیام/

image_print

نوشته های مرتبط

شهر اسلامی و شهرسازی اسلامی حرف غلطی است/تقدیر از شهرداری قم در احداث پیاده راه‌های اطراف حرم مطهر

najafzadeh

شهروندان قمی منتظر تحولات بیشتر در فضای سبز باشند

najafzadeh

فعالیت‌های شهرداری قم به مناسبت دهه کرامت/از فضاسازی محیطی تا راه‌اندازی کاروان‌های شادی

najafzadeh