اردیبهشت ۳۱, ۱۴۰۳
سایت شخصی سید مرتضی سقائیان نژاد
Image default
دسته‌بندی نشده

شهردار قم در پیامی فرارسیدن روز “آتش‌نشانی و ایمنی” را تبریک گفت

 متن پیام تبریک دکتر سقائیان نژاد همزمان با ۷ مهرماه روز آتش‌نشانی و ایمنی به آتش‌نشانان قمی به شرح زیر است:

ابراهیم‌وار به دل آتش زدن و آغوش خود را بر روی خطر گشودن برای نجات هم‌نوعان، روحی بزرگ می‌خواهد و همتی بلند از جنس ایثار و گذشت که از پرشکوه‌ترین مظاهر جمال و جلال انسانیت است و تنها انسان‌های بزرگ توان فتح و صعود به این قله شامخ را دارند.

اهمیت ایثار برای آدمیان آنچنان است که کلام‌الله مجید، ایثار جان را معامله با خدا می‌دانند و به بهای بهشت از آن یاد می‌کند: إِنَّ اللّهَ اشْتَرَى مِنَ الْمُؤْمِنِینَ أَنفُسَهُمْ وَأَمْوَالَهُم بِأَنَّ لَهُمُ الجَنَّهَ.

ایثار، شجاعت و فداکاری از جمله شاخص‌هایی است که تجلی انسانی آن را در آتش‌نشانان می‌توان به بهترین و غنی‌ترین شکل یافت و رشادت‌های آنان را در هنگام نبرد با خطر به نظاره نشست.

هفتم مهر ماه سالروز شهادت آتش‌نشانان حاضر در عملیات اطفاء حریق پالایشگاه نفت آبادان و روز آتش‌نشانی و ایمنی را گرامی می‌دارم و فرا رسیدن این روز را به تمامی تلاشگران این عرصه به ویژه همکاران خدوم شهرداری قم در سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی تبریک عرض می‌نمایم.

امیدوارم در کوران حوادث، گام‌های استوار و دستان نجات‌بخش‌تان با مدد الهی همواره آرامش، سلامت و امنیت را برای شهروندان به ارمغان بیاورند و در پناه خداوند، مصون از گزند حوادث تلخ و شیرین باشید.

انتهای پیام

image_print

نوشته های مرتبط

اتمام تملکات پروژه باغ مزار مشاهیر قم تا یک ماه آینده

najafzadeh

برگزاری نشست هماهنگی برنامه‌های دهه کرامت در قم

najafzadeh

تلاش چند ساله شهرداری قم برای آرام سازی اطراف حرم مطهر

najafzadeh