اردیبهشت ۲۰, ۱۴۰۳
سایت شخصی سید مرتضی سقائیان نژاد
Image default
اخبار اخبار 2 خبر دسته‌بندی نشده شهرداری قم

پیام شهردار قم به مناسبت فرا رسیدن اعیاد شعبانیه

به نام خداوند بخشایشگر مهربان
در آغازین روزهای ماه مبارک شعبان، میلاد باسعادت ستارگانی از خاندان آل طه علیهم‌السلام، بهانه‌ای شده است برای یادآوری تلاش‌ها و خدمات پاسداران رشید و جانبازان فداکار ایران اسلامی که در راه اعتلا، پیشرفت و تعالی ایران اسلامی جان، عمر و سلامتی خود را نثار کردند.
پاسداری در قاموس انقلاب اسلامی با حفاظت و حراست از اسلام و ارزش‌ها، سرزمین و عزت ملت گره خورده است که در طول تاریخ سرافرازانه و پرافتخار ایران و اسلام قهرمانان بسیاری داشته که بزرگ قهرمان عرصه آزادگی و رشادت، امام حسین(ع) به اسوه‌ای برای نسل‌های آن تبدیل‌شده است.

امام حسین(ع) به‌حق پاسداری است که با رشادت خود علیه حاکمان ظلم خروشید و استیلا و برتری‌جویی سلسله‌ای زبون و پست را نپذیرفت. پاسداران انقلاب اسلامی نیز با ایستادن در مقابل ظلم استکبار جهانی با خون خود سدی در برابر برتری‌جویی و تسلط ناپاکان بر سرنوشت مظلومان جهان پدید آوردند که ندای این ظلم‌ستیزی و آزادگی امروز به ملت‌های بی‌شماری رسیده و پرچم مقدس مقاومت را در هر گوشه از کره خاکی به اهتزاز درآورده است.

امام حسین (ع)، امام سجاد (ع) و حضرت عباس (ع) اسطوره‌های جاودانه از صبر، شجاعت، ایمان و آزادگی هستند. آنان که در مسیر توحید و عدالت قدم برداشتند تا پرچم مستضعفان جهان به روزگار آخرالزمان و به دست منجی عالم بشریت برسد.
در این روزهای مبارک اعیاد شعبان‌المعظم از خداوند مسئلت داریم که بتوانیم به سهم خود در این مسیر مقدس گام برداشته و در راه حق و عدالت تلاش نماییم.
با تبریک میلاد مبارک امام حسین (ع)، امام سجاد (ع) و حضرت عباس (ع) و روزهای پاسدار و جانباز، آرزوی سلامتی، شادکامی و موفقیت برای این عزیزان دارم و امیدوارم کشور عزیزمان ایران اسلامی در سایه پر خیروبرکت زعامت رهبر معظم انقلاب اسلامی که مدال زرین جانبازی در راه اسلام را دارند و رشادت پاسداران رشید اسلام در مسیر رشد و تعالی خود با سرعتی بیشتر به پیش رود.
سید مرتضی سقائیان نژاد
شهردار قم

image_print

نوشته های مرتبط

ظرفیت‌های بی‌بدیل شهر قم معرفی شود/ضرورت پیگیری مستمر برای نام‌گذاری “روز قم” در تقویم کشور

najafzadeh

اهمیت بازتعریف عدالت اجتماعی در حیطه مدیریت شهری/مناطق شهرداری خودکفا شوند

najafzadeh

نقشه راهی برای عرصه فرهنگ شهروندی

najafzadeh