اردیبهشت ۸, ۱۴۰۳
سایت شخصی سید مرتضی سقائیان نژاد
Image default
اخبار اخبار 2 خبر دسته‌بندی نشده

تقارن خدمات شهرداری قم در نیمه شعبان و بارش سنگین برف قابل‌تقدیر است/تقدیر از همراهی شهرداری تهران در نیمه شعبان

دکتر سید مرتضی سقائیان نژاد در جلسه شورای مدیران شهرداری قم که در سالن جلسات رضوان برگزار شد، با اشاره به برنامه‌ریزی‌های بخش‌های مختلف شهرداری قم برای برگزاری باشکوه جشن‌های نیمه شعبان، اظهار داشت: ستاد تسهیلات زائرین و خدمات سفر شهرداری قم از ماه‌ها قبل برنامه‌ریزی گسترده‌ای برای این ایام داشت و خوشبختانه برنامه‌ها با کیفیت خوبی انجام گرفت.

وی با تقدیر از تمامی کمیته‌ها، ستادها و عوامل مختلف در برگزاری باشکوه جشن‌های نیمه شعبان، ابراز کرد: معاونان، مدیران، کارمندان، کارشناسان، کارگران، پاکبانان، باغبانان، رانندگان، کمیته‌های مختلف مانند اجرایی، اطلاع‌رسانی، اسکان، انتظامی، ایمنی، حمل‌ونقل و ترافیک، تأمین ارزاق و مایحتاج زائرین، نظارت، آمار و ارزیابی، فرهنگی و ستادهای اجرایی مناطق هشت‌گانه و…. در این ایام با بسیج عوامل و امکانات حضوری فعال در میدان داشتند که از همه آن‌ها در برگزاری مراسم نیمه شعبان تقدیر می‌کنیم.

شهردار قم بارش نزولات آسمانی همزمان با نیمه شعبان را مورد توجه قرار داد و گفت: خدمات‌رسانی نیمه شعبان و تقارن با بارش سنگین برف باعث سختی انجام امور و ارائه خدمات شد که با تلاش جهادی عوامل هیچ حادثه و انسدادی در سطح شهر نداشتیم.

وی با تقدیر از خدمات ویژه عوامل مختلف شهرداری قم همزمان با بارش سنگین برف در سطح شهر، اضافه کرد: اگر کوتاهی احتمالی در این زمینه بوده از شهروندان عذرخواهی می‌کنیم.

سقائیان نژاد از همراهی و همکاری مناسب شهرداری تهران در برگزاری جشن‌های نیمه شعبان تقدیر کرد و گفت: شهرهای مختلفی همراه شهرداری قم در این ایام بودند که از همه آن‌ها تقدیر می‌کنیم.

انتهای پیام/

image_print

نوشته های مرتبط

انتصاب سرپرست اداره کل بازرسی و رسیدگی به شکایات شهرداری قم

najafzadeh

بازدید شهردار قم از کتابخانه تخصصی مرکز فقهی ائمه اطهار(ع)

najafzadeh

حقوق کارگران در شهرداری قم به‌صورت ویژه حراست شود

najafzadeh