اردیبهشت ۸, ۱۴۰۳
سایت شخصی سید مرتضی سقائیان نژاد
Image default
اخبار 2 دسته‌بندی نشده

هیچ‌یک از امکانات شهرداری قم در اختیار کاندیدای انتخابات، احزاب و گروه‌های سیاسی قرار نگرفته است

سید مرتضی سقائیان‌نژاد با اشاره به برخی اقدامات شهرداری قم در ایجاد زمینه‌های مشارکت بیشتر مردم در انتخابات پیشِ‌رو گفت: ایجاد امید و نشاط اجتماعی از طریق معرفی اقدامات، برنامه‌ها و پروژه‌های شهرداری قم ازجمله این برنامه‌ها بود که از آغاز سال ۱۴۰۲ با رویکرد امیدآفرینی و تبیین دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در چندین مرحله به انجام رسید.

وی همکاری فعالانه با ستاد انتخابات استان را از دیگر اقدامات شهرداری قم در راستای انتخابات ۱۱ اسفندماه ذکر کرد و افزود: در کمیته‌های مختلف، خدمات گسترده‌ای در زمینه‌های مدیریت شهری، تدارکات و پشتیبانی، تجهیزات، حمل‌ونقل، منابع انسانی، اطلاع‌رسانی و تبلیغات توفیق همراهی با ستاد انتخابات استان قم را داریم.

سقائیان‌نژاد ابراز کرد: کمیته اطلاع‌رسانی این ستاد در مباحث مربوط به تبلیغات و فضاسازی شهری با رویکرد جلب مشارکت بیشتر مردم و خلق حماسه حضور حداکثری در انتخابات، اقدامات شاخصی توسط شهرداری قم به انجام رسیده است و بیش از ۱۰۰ سازه تبلیغی با بهره‌گیری از فرمایشات امامین عزیز انقلاب و بیان دستاوردها سعی در ایجاد شور و نشاط مثبت در شهر دارد.

وی با اشاره به اینکه هیچ‌یک از امکانات شهرداری قم در اختیار نامزدهای انتخاباتی، گروه‌ها و یا احزاب سیاسی در تبلیغات انتخاباتی قرار نگرفته است، ادامه داد: از چندین ماه قبل از آغاز رقابت‌های انتخاباتی دستورالعمل‌های مربوطه تهیه و به‌تمامی مدیران و کارکنان ابلاغ شد تا از جایگاه حقوقی شهرداری قم له یا علیه یک جریان سیاسی یا نامزدهای مختلف انتخاباتی اقدامی صورت نگیرد.

شهردار قم عدم‌حمایت از جریانات سیاسی و پرهیز از جانب‌داری از نامزدها را اصلی‌ترین راهبرد شهرداری قم دانست و تصریح کرد: با هماهنگی انجام‌شده تمامی فعالیت‌های انتخاباتی کارکنان رصد شده تا کوچک‌ترین خلل و تخلفی در اجرای دستورالعمل مداخله در تبلیغات انتخاباتی ایجاد نشود.

وی با اذعان به اهمیت انتخابات و ضرورت حضور آحاد مردم در این رویداد بزرگ سیاسی، گفت: انتخابات به‌عنوان نماد حضور مردم و نقش آنان در حاکمیت می‌تواند از اساسی‌ترین دلایل توفیق نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و قدرت کشور در عرصه‌های بین‌المللی باشد.

سقائیان‌نژاد با اشاره به برخی اظهارنظرها در تبلیغات انتخاباتی نامزدها تصریح کرد: مباحث مدیریت شهری گستره‌ی بسیار بزرگی را در بر می‌گیرد و بررسی این موضوعات نیازمند نگاهی واقع‌بینانه، جامع و تخصصی است و بیان سطحی و اظهارنظر شخصی در خصوص این موارد برای مردم و رسانه‌ای کردن آن‌ها به‌صورت یک‌جانبه زیرسوال بردن خدمات و دستاوردهایی است که خادمان شهر به انجام رسانده و نتیجه این خدمات برای مردم ملموس و قابل‌درک است؛ مدیریت شهری در این زمینه از پیشنهادات و انتقادات سازنده استقبال کرده و اظهارنظرهای کارشناسی نامزدهای محترم انتخابات، یقیناً به ارائه خدمات بهتر در عش آل محمد ص ما را یاری خواهد کرد.

انتهای پیام/

image_print

نوشته های مرتبط

مالیات بر ارزش‌افزوده همان بهای خدمات شهرداری‌هاست/انتقاد از تصمیمات مرکزی برای شهرداری‌ها/قم ارزان‌تر از شهرهای دیگر اداره می‌شود

najafzadeh

شهردار قم با حجت‌الاسلام‌والمسلمین شهرستانی دیدار کرد

najafzadeh

شهدا راه رسیدن به عاقبت‌به‌خیری را هموار می‌کنند

najafzadeh