اردیبهشت ۸, ۱۴۰۳
سایت شخصی سید مرتضی سقائیان نژاد
Image default
اخبار اخبار 2 خبر

شهردار قم طی پیامی شهروندان را به شرکت در انتخابات دعوت کرد

سید مرتضی سقائیان نژاد، شهردار قم هم‌زمان با نزدیک شدن به ساعات حضور مردم ایران در پای صندوق‌های رأی در دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی، با صدور پیامی از ملت شریف ایران شهروندان قم خواست با حضور پررنگ در روز جمعه، به خنثی شدن توطئه‌های دشمنان علیه ملت ایران و پیشرفت هر چه بیشتر کشور کمک کنند.

متن پیام شهردار قم به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

اصل مردم در جمهوری اسلامی ایران همواره ارزشمندترین رکن حاکمیت به‌حساب آمده است و قطعاً نقش و حضور مردم باعث دوام و بقای این نظام و توفیق و پیشرفت روزافزون آن بوده است و جایگاه امروز کشور در عرصه‌های مختلف مرهون آن است.

انتخابات یکی از عرصه‌های حضور ملت است برای حقی که بر حاکمیت دارند و تحقق آن را با انتخاب آگاهانه خادمان و کارگزاران نظام دنبال می‌کنند و هرچه این مشارکت بیشتر و حضور مردمی مقتدرانه‌تری را در این رویداد سیاسی و اجتماعی شاهد باشیم، با انتخابی برآمده از خواست مردم، قدرتمندتر شدن نظام و حرکت پرشورتر به‌سوی قله را شاهد خواهیم بود.

زیبایی و ماندگاری این انتخابات قطعاً با حضور همگان تجلی خواهد یافت و شکوه و عظمت این پیمان ملی و تجدیدعهد با آرمان‌های والا و الهی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و شهدای والامقام این سرزمین آسمانی، سپری خواهد بود در برابر مکر و حیله دشمنان و بدخواهان.

بدین‌وسیله از آحاد ملت شریف ایران اسلامی به‌ویژه مجاوران بارگاه منور و کبریایی حضرت فاطمه معصومه(س) در شهر مقدس قم دعوت می‌کنم تا با حضور خود در این فرصت ارزشمند برای انتخابی آگاهانه و مؤثر در جایگاه‌هایی خطیر و اثرگذار در ارکان حاکمیت ایران اسلامی، افرادی توانمند و وفادار به عهد خدمت با مردم را انتخاب کنند.

شهرداری قم هم در روزهای گذشته تمام توان خود را با هماهنگی ستاد انتخابات استان قم و در راستای وظیفه میهنی و انقلابی در مسیر هر چه‌بهتر برگزار شدن این انتخابات معطوف کرده است.

امیدوارم نتیجه این انتخابات زمینه‌ساز حضور افرادی متخصص، توانمند، اثرگذار و پایبند به آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تحت لوای ولایت نائب امام عصر(عج) حضرت آیت‌الله‌العظمی امام خامنه‌ای مدظله‌العالی در مجلسین شورای اسلامی و خبرگان رهبری باشد و بستر آفرین توفیق بیش‌ازپیش این نظام مقدس.

سید مرتضی سقائیان نژاد

شهردار قم

image_print

نوشته های مرتبط

حضور شهردار قم در منزل شهید سیدمحمد بنی‌هاشمی جوزدانی

najafzadeh

اتفاق اخیر در برخورد نامناسب با دوره‌گرد ضایعاتی تکرار نشود/ ضرورت توجه بیشتر به افکار عمومی

najafzadeh

ضرورت تعیین تکلیف بافت تاریخی قم/مردم در این بافت با مشکلات روبرو هستند

najafzadeh