اردیبهشت ۸, ۱۴۰۳
سایت شخصی سید مرتضی سقائیان نژاد
Image default
اخبار 2 خبر شهرداری قم

تقدیر شهردار قم از حماسه حضور گسترده مردم در انتخابات ۱۱ اسفند

متن پیام دکتر سید مرتضی سقائیان نژاد به شرح زیر است:

پیروز واقعی انتخابات ۱۱ اسفندماه ۱۴۰۲ مردمان سرافراز ایران اسلامی بودند که با حضور گسترده در تجدید عهدی دوباره با نظام و انقلاب اسلامی، بار دیگر موجبات سربلندی میهن عزیزمان را فراهم آورده و خدعه‌های بدخواهان را همچون گذشته گرد باطل پاشیدند.

کارزار انتخابات در نهایت به مردم رسید و میدان‌داری ملت در انتخاب کارگزاران و وکلای خود در مجلسین شورای اسلامی و خبرگان رهبری فصل‌الخطابی شد برای عدم اثبات چندین باره گمانه‌های پوچ کم‌رونقی شور و نشاط سیاسی و اجتماعی مردم ایران زمین و خیال خام دشمنان برای تفرقه بین مردم و جمهوری اسلامی ایران.

نقش مردم در اعصار مختلف تاریخ، اثرگذار بوده و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران نیز بر همین مبنا شکل گرفته و به غیر از پشتیبانی مردم نمی‌تواند راه و رسمی برای توفیق و پیروزی داشته باشد.

حضور و مشارکت هم‌وطنان عزیز در انتخابات ۱۱ اسفندماه که خط بطلانی کشید بر تحلیل‌های نادرست بیگانگان ، شایسته تمجید و سپاسگزاری است و قطعاً بهترین سپاسگزاری خدمت صادقانه و تلاش در جهت رفاه حال آنان است، به نوبه‌ی خود از این ادای تکلیف سیاسی و اجتماعی مردم عزیز  ایران اسلامی به‌ویژه همشهریان عزیز در قم مقدس کمال امتنان را دارم.

همچنین از تمامی دست‌اندرکاران و متولیان بخش‌های مختلف برگزاری انتخابات که از ماه‌ها قبل تلاشی قابل‌تحسین داشته و موجبات توفیق در برگزاری این دوره از انتخابات را فراهم آوردند، صمیمانه تقدیر می‌نمایم.

در پایان ضمن عرض تبریک به منتخبین مردم در جای‌جای ایران اسلامی به‌ویژه حضرت آیت‌الله سعیدی منتخب مردم شریف استان قم در مجلس خبرگان رهبری و همچنین آقایان  حجت‌الاسلام‌والمسلمین ذورالنوری، دکتر محمد منان رئیسی و حجت‌الاسلام‌والمسلمین روانبخش که با رای مردم عزیز قم به شایستگی انتخاب و در ۴ سال پیش‌رو عهده‌دار وکالت مردم ولایتمدار قم در مجلس شورای اسلامی هستند، از درگاه خداوند متعال آرزوی توفیق در مسیر خدمت شایسته به مردم به‌ویژه استان مقدس قم را مسئلت می‌نمایم.

انتهای پیام/

image_print

نوشته های مرتبط

صدق، اخلاص، شجاعت و ولایتمداری سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی می‌تواند الگویی برای کار و تلاش باشد

najafzadeh

انتقاد شهردار قم از تصمیمات یک‌شبه درباره اراضی ۳۲ و ۴۸ هکتاری/احصای ۲۰ مسئله بلاتکلیف شهری

najafzadeh

شهر اسلامی و شهرسازی اسلامی حرف غلطی است/تقدیر از شهرداری قم در احداث پیاده راه‌های اطراف حرم مطهر

najafzadeh