اردیبهشت ۳۱, ۱۴۰۳
سایت شخصی سید مرتضی سقائیان نژاد
Image default
اخبار خبر

شهر قم آماده استقبال از زائران نیمه شعبان/ لزوم تکریم زائرین و خدمت‌گزاری شایسته به مردم

به گزارش شهرنیوز، دکتر سید مرتضی سقائیان‌نژاد با اشاره به فعالیت‌های شهرداری قم از چندین ماه قبل برای گرامیداشت میلاد باسعادت حضرت ولیعصر(عج) و نوروز اظهار داشت: تمام نیروها و مدیران شهرداری قم باید نسبت به اهمیت این ایام آگاه و برای برگزاری شایسته جشن‌های نیمه شعبان تلاش کنند.

وی افزود: پیامبر اسلام(ص) پس از ۲۳ سال پیامی را برای امت خودش به ودیعه گذاشت که آن سفارش به قرآن و عترت(ع) بود. ایشان فرمود این دو تا روز قیامت از یکدیگر جدا نخواهند شد.

شهردار قم اظهار داشت: سرسلسله عترت امروز صاحب‌الزمان(عج) است و ما افتخار می‌کنیم در قم هر چه در توان داریم برای تکریم و یادآوری این ایام به کار می‌بریم.

وی بابیان اینکه انتظار ظهور یک عبادت است خاطرنشان کرد: یکی از شاخصه‌های اصلی انتظار شناخت حضرت ولیعصر (عج) است و نتیجه این شناخت باید منجر به پیاده‌سازی فرامین ایشان در تمام ابعاد زندگی فردی و اجتماعی شود.

دکتر سقائیان‌نژاد گفت: شهرداری قم به‌عنوان یک ارگان خدوم می‌تواند در عملکرد خود این پیام انتظار را متجلی سازد.

وی شهرداری قم را ارگانی مقتدر و دارای وحدت و انسجام درونی دانست و اضافه کرد: این انسجام و خدمت‌رسانی باید همچنان ادامه پیدا کند.

شهردار قم به برگزاری آئین‌های ایام نیمه شعبان در قم اشاره کرد و افزود: چهار هزار نیروی شهرداری برای برگزاری هر چه بهتر این مراسم آماده‌باش هستند و با احتساب رانندگان اتوبوس و تاکسی و بخش‌های دیگر خدماتی در شهر این عدد به حدود ۶ الی هفت هزار نفر می‌رسد.

وی با تأکید بر حفظ انسجام و صبوری تمام کارکنان در جریان خدمت‌رسانی به زائران نیمه شعبان اظهار داشت: میهمانانی که به شهر قم می‌آیند باید تکریم شده و بهترین خدمت‌رسانی به آن‌ها صورت بگیرد.

دکتر سقائیان‌نژاد به خدمت‌رسانی نوروزی شهرداری قم اشاره کرد و گفت: پس از ایام کرونا، امسال منتظر حضور پررنگ‌تر مردم در شهر قم هستیم که تمام نیروهای شهرداری باید برای خدمت‌گزاری شایسته در این روزها آماده باشند.

وی بابیان اینکه کار در شهرداری قم سخت است و رضایت مردم به‌سادگی حاصل نمی‌شود گفت: در همه اقدامات باید رضایت مردم و آبادانی شهر را در نظر بگیریم و بدانیم که این کار نوعی عبادت است.

شهردار قم تأکید کرد: دغدغه شهرداری قم خدمت به مردم است و در این مسیر به نشاط و شادابی کارکنان برای رویارویی شایسته با مردم نیازمند هستیم.

انتهای پیام/*****

image_print

نوشته های مرتبط

پیام تسلیت شهردار قم به مناسب شهادت تعدادی از پاسداران در سوریه

najafzadeh

پیام تسلیت شهردار قم در پی درگذشت استاد ابوالحسن گرامی

najafzadeh

بار فعالیت‌های اجرایی و عمرانی شهرها بر عهده شهرداری‌ها است/شهرداری‌ها جایگاه مشخصی در سلسله‌مراتب تشکیلاتی کشور ندارند

najafzadeh